Zobacz, jak wiele może zaoferować Twojej firmie profesjonalne pozycjonowanie stron


Mijający rok nie był najweselszym czasem dla przedsiębiorców. Pandemia i związane z nią lockdowny skutecznie wyhamowały gospodarkę oraz uszczupliły kasę niejednej firmy. W odpowiedzi na tę trudną sytuację coraz większa ilość biznesów zaczęła przenosić się do sieci. Właśnie dlatego poniższy krótki artykuł zdecydowaliśmy się poświęcić najskuteczniejszym metodom promocji online.

 

 

Pamiętaj, że sercem każdej kampanii marketingowej jest dobra treść

 

Content już od wielu lat bywa nazywany królem marketingu. To dzięki przyciągającej, oryginalnej i odpowiadającej potrzebom internautów treści działające w świecie WWW marki zyskują dziś przewagę nad konkurentami i rozpoznawalność. Kluczem do powodzenia i ściągnięcia na stronę tłumów potencjalnych klientów jest regularny kontakt z naszą grupą docelową, która nie zadowoli się przecież słabej jakości materiałami. Dodatkowo od kilku miesięcy to także sama wyszukiwarka zajęła się oceną jakości umieszczanej w świecie wirtualnym treści. Dziś nasze teksty są oceniane pod kątem autentyczności i poprawności językowej (algorytm BERT) oraz ekspertyzy, autorytetu i wiarygodności (aktualizacja EAT). Bezpowrotnie minęły więc lata, kiedy to sztucznie naszpikowany słowami kluczowymi akapit mógł realnie poprawić naszą widoczność w wyszukiwarce.

 

Profesjonalne pozycjonowanie stron z afterweb od dawna polega na zajmowaniu się zawartością związaną z daną witryną – zarówno tą publikowaną wewnętrznie, jak i z tekstami umieszczanymi poza naszym adresem WWW jako wpisy sponsorowane. Oczywiście content marketingiem może zająć się każdy, kto posiada specjalistyczną wiedzę o naszym produkcie a przy okazji dysponuje skuteczną siecią partnerów mogących zamieścić teksty na swoich stronach. W większości przypadków tego rodzaju kampaniami zajmują się profesjonalni marketerzy i copywriterzy z agencji interaktywnych, co pozwala właścicielom biznesów na zaoszczędzenie czasu i sił.

 

Bądź Mobile Friendly i wygraj z rywalami zapominającymi o użytkownikach komórek

 

Chociaż filozofia Mobile First przyświeca gigantowi z Moutain View już od lat, w sieci wciąż jesteśmy w stanie znaleźć spory odsetek stron niedostosowanych do wymogów elektroniki przenośnej.

 

„Urządzenia o mniejszych rozdzielczościach ekranu tymczasem są odpowiedzialne za ponad 50% ruchu lądującego w Google. Widzimy zatem jasno, dlaczego wyszukiwarka premiuje serwisy dostatecznie przygotowane na odwiedziny właścicieli smartfonów i tabletów. ”

 

Źródło: https://afterweb.pl/

 

Warto zaznaczyć, że dziś dostosowanie strony do świata komórek to już nie tylko rsponsive web design, ale też dokładne sprawdzenie i zaprojektowanie funkcjonalności zgodnie z zasadami UX a także mnóstwo pracy nad czysto technicznymi aspektami projektu. Ponieważ mamy do czynienia z takim ogromem zadań często niemożliwych do wykonania przez laika, najlepszym rozwiązaniem staje się zdanie się na pomoc sprawdzonej agencji marketingu sieciowego. Dzięki pracy specjalistów dostanie się na czoło listy wyników wyszukiwania stanie się kwestią czasu.

 

 

Podziel się:

1 komentarz

  • Adam Jasiński pisze:

    Popieram intensywne działania w sieci ale nic nie zastąpi bezpośredniego kontaktu z klientem. Zawsze jeździłem na targi, wystawiam się na wszelkich branżowych galach. We wrześniu jadę do Nadarzyna na remaextra. Targi zawsze przynoszą nowe kontakty i znajomości, bez uczestnictwa cieżko mocno rozwinąć firmę.

    Odpowiedz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *