Towarzystwo Promocji Kultury Piwa BRACTWO PIWNE apeluje do właścicieli i pracowników sklepów oraz lokali gastronomicznych o rygorystyczne przestrzeganie zakazu sprzedaży alkoholu, w tym także piwa, osobom, które nie ukończyły 18 roku życia.
Zdajemy sobie sprawę, że w okresie ferii zimowych ogromna część dzieci i młodzieży nie korzysta z żadnej formy zorganizowanego wypoczynku. Dlatego wielkim zagrożeniem może być spożywanie piwa przez osoby niepełnoletnie.
BRACTWO PIWNE jest organizacją konsumencką, której statutowym zadaniem jest promowanie szeroko rozumianej kultury piwa. W tym wypadku chodzi nam o kulturę prawną, poszanowanie obowiązujących przepisów, ale także bezpieczeństwo najmłodszych, narażonych na ryzyko przedwczesnego kontaktu z alkoholem i wszystkimi konsekwencjami jego spożywania.
Wielki Mistrz Bractwa Piwnego
Marek Suliga: 604-302-600
Przewodniczący Rady Starszych Kręgu Częstochowskiego
Piotr Sitek: 605-244-810
r