CZĘSTOCHOWA / 3,2 miliona złotych na promocję miasta przez sport


Miasto ogłosiło przetargi na promocję Częstochowy poprzez sport, w tym piłkę nożną oraz żużel. W przypadku ich pozytywnego rozstrzygnięcia zostaną zawarte umowy, które będą obowiązywać do końca 2021 roku. W tegorocznym budżecie miasta na ten cel zabezpieczono 3,2 mln zł.

 
Przetarg na promocję Częstochowy poprzez piłkę nożną, zakłada promocję miasta poprzez drużynę piłkarską biorącą udział w rozgrywkach ekstraklasy lub I ligi, w których uczestniczy minimum 16 drużyn oraz podczas rozgrywek o Puchar Polski i w czasie innych zawodów.
Drużyna od momentu podpisania przez klub umowy do końca roku będzie promowała Częstochowę podczas wszystkich meczów. Zakres zamówienia obejmuje m.in.: posiadanie lub umieszczenie nazwy „Częstochowa” lub „Częstochowska”, „Częstochowski” lub „Częstochowskie”, itp. w nazwie zespołu; kreowanie pozytywnego wizerunku miasta w ramach działań informacyjno-promocyjnych przygotowanych i realizowanych przez wykonawcę; umieszczanie i eksponowanie logo Miasta w różnorodny sposób na strojach zawodników, podczas meczów, w materiałach informacyjno-promocyjnych i poligraficznych; nieodpłatne użyczanie wizerunku zawodników zespołu oraz całej drużyny dla celów promocyjnych Częstochowy.
Termin składania ofert mija 29 czerwca o godz. 10. Szczegóły dotyczące przetargu można znaleźć w Biuletynie Informacji Publicznej: https://bip.czestochowa.pl/przetarg/1169725/iz-271-27-2021
Podobny zakres zamówienia obejmuje drugi z przetargów dotyczący promocji miasta poprzez żużel. Jego przedmiotem jest usługa promocji Miasta Częstochowy poprzez zespół i poszczególnych zawodników biorących udział w rozgrywkach ekstraligi żużlowej oraz innych ogólnopolskich i międzynarodowych zawodach żużlowych.
Drużyna i poszczególni zawodnicy będą zobowiązani do promocji Częstochowy podczas wszystkich spotkań w roli gospodarza oraz wszystkich zawodów wyjazdowych w rozgrywkach ekstraligi żużlowej oraz innych zawodach żużlowych. Podobnie jak piłkarze, także żużlowcy będą  zobligowani m.in. do eksponowania logo Miasta Częstochowy oraz kreowania jego pozytywnego wizerunku. Promocję miasta uwzględni także sam klub w swoich działaniach wizerunkowych.
Umowa ma być zrealizowana do końca obecnego roku. Oferty można składać do 1 lipca – do godz. 10. Szczegóły dotyczące przetargu na promocję poprzez piłkę można znaleźć w BIP:
W przypadku tzw. przetargów „unijnych”, a z takimi – z uwagi na próg zamówienia – mamy do czynienia w przypadku promocji miasta poprzez piłkę nożną i żużel, terminy składania ofert nie mogą być krótsze niż 35 dni od dnia przekazania ogłoszenia o zamówieniu Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej.
Nieco krótszy czas na złożenie oferty (do 22 czerwca do godz. 10) został ustalony w przetargu na promocję miasta poprzez tenis stołowy (z uwagi na znacznie niższy próg finansowy zamówienia).
Ten przetarg dotyczy promocji miasta przez drużynę tenisa stołowego podczas wszystkich spotkań w roli gospodarza oraz podczas wszystkich zawodów wyjazdowych w rozgrywkach organizowanych przez Polski Związek Tenisa Stołowego, a także poprzez zespół lub poszczególnych zawodników/poszczególne zawodniczki w innych ogólnopolskich i międzynarodowych turniejach tenisa stołowego.
Link do dokumentacji przetargowej dotyczącej promocji poprzez tenis stołowy: https://bip.czestochowa.pl/przetarg/1169688/iz-271-29-2021
W budżecie miasta 2021 r. na promocję Częstochowy poprzez piłkę nożną i żużel zabezpieczono po 1,5 mln zł, a na promocję poprzez sport – tenis stołowy –  200 tys. zł.
Podziel się:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *