Wizz Air rozpatruje reklamacje


W związku z zamknięciem w ostatnich dniach przestrzeni lotniczej nad Europą Wizz Air otrzymał ogromną ilość reklamacji

Wizz Air otrzymał ogromną ilość reklamacji, które są indywidualnie rozpatrywane, niemniej w związku z ich bardzo dużą ilością odbywa się to wolniej niż na ogół. Przewoźnik postępuje zgodnie z rozporządzeniem Unii Europejskiej nr 261/2004. Wizz Air zwraca pasażerom koszty lotu, przebookowuje loty bez żadnych dodatkowych opłat i pokrywa koszty zakwaterowania i transportu (w granicach ustalonych przez przewoźnika limitów).

Jednocześnie Wizz Air kontaktuje się z rządami państw i Unii Europejskiej i apeluje o to, aby linie lotnicze nie były jedyną stroną, która musi ponosić koszty związane z odwołaniem lotów w wyniku działania Okoliczności Siły Wyższej. Decyzja o zamknięciu przestrzeni powietrznej została podjęta właśnie przez nich, nie biorąc pod uwagę jej wpływu na przemysł. Mamy nadzieję, że w zaistniałej sytuacji pokryją one część kosztów spowodowanych odwołaniem lotów.

r

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *