PKS Częstochowa S.A. ogłasza akcję Pt. „WEŹ BILET”


Szanowni Państwo, serdecznie zapraszamy do uczestnictwa w organizowanej przez PKS Częstochowa S.A. kampanii społecznej mającej na celu poprawę rentowności i utrzymanie częstotliwości lokalnych przewozów użyteczności publicznej na dotychczasowym poziomie.

Niniejsza akcja jest adresowana do wszystkich mieszkańców regionu częstochowskiego, którzy na co dzień podróżują komunikacją PKS.

Drogi Kliencie korzystający z usług przewozowych naszej Spółki: płacąc za przejazd zawsze żądaj od kierowcy wydania biletu(paragonu fiskalnego).

Płacąc za przejazd i otrzymując bilet osiągasz następujące rezultaty:
1) Otrzymujesz ubezpieczenie na czas podróży,
2) Przyczyniasz się do poprawy rentowności „Twojego kursu”,
3) Zyskujesz pewność, że „Twój kurs” nie zostanie w przyszłości zlikwidowany z powodu niskiej frekwencji pasażerów,
4) Zwiększasz dochody Skarbu Państwa o należny od biletu podatek VAT,
5) Wspierasz lokalnego uczciwego i rzetelnego pracodawcę

Natomiast, jeżeli godzisz się na zapłatę za usługę przewozową bez formalnej rejestracji na kasie fiskalnej oznacza to, że:
1) Nie posiadasz ubezpieczenia na czas podróży,
2) Świadomie przyczyniasz się do obniżenia rentowności „Twojego kursu”
3) Świadomie przyczyniasz się do ewentualnej likwidacji „Twojego kursu” w niedalekiej przyszłości,
4) Powodujesz uszczuplenie dochodów Skarbu Państwa o podatek VAT,
5) Świadomie przyczyniasz się do ewentualnej likwidacji największego przewoźnika w regionie.

Szanowny Kliencie pamiętaj: brak biletu oznacza, że nie zostałeś zarejestrowany w ewidencji pasażerów tego kursu.
„Komunikacja do Twojej miejscowości w Twoich rękach”

Zarząd
PKS Częstochowa S.A.

r

Podziel się:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *