Szanowni Państwo, serdecznie zapraszamy do uczestnictwa w organizowanej przez PKS Częstochowa S.A. kampanii społecznej mającej na celu poprawę rentowności i utrzymanie częstotliwości lokalnych przewozów użyteczności publicznej na dotychczasowym poziomie.
Niniejsza akcja jest adresowana do wszystkich mieszkańców regionu częstochowskiego, którzy na co dzień podróżują komunikacją PKS.
Drogi Kliencie korzystający z usług przewozowych naszej Spółki: płacąc za przejazd zawsze żądaj od kierowcy wydania biletu(paragonu fiskalnego).
Płacąc za przejazd i otrzymując bilet osiągasz następujące rezultaty:
1) Otrzymujesz ubezpieczenie na czas podróży,
2) Przyczyniasz się do poprawy rentowności „Twojego kursu”,
3) Zyskujesz pewność, że „Twój kurs” nie zostanie w przyszłości zlikwidowany z powodu niskiej frekwencji pasażerów,
4) Zwiększasz dochody Skarbu Państwa o należny od biletu podatek VAT,
5) Wspierasz lokalnego uczciwego i rzetelnego pracodawcę
Natomiast, jeżeli godzisz się na zapłatę za usługę przewozową bez formalnej rejestracji na kasie fiskalnej oznacza to, że:
1) Nie posiadasz ubezpieczenia na czas podróży,
2) Świadomie przyczyniasz się do obniżenia rentowności „Twojego kursu”
3) Świadomie przyczyniasz się do ewentualnej likwidacji „Twojego kursu” w niedalekiej przyszłości,
4) Powodujesz uszczuplenie dochodów Skarbu Państwa o podatek VAT,
5) Świadomie przyczyniasz się do ewentualnej likwidacji największego przewoźnika w regionie.
Szanowny Kliencie pamiętaj: brak biletu oznacza, że nie zostałeś zarejestrowany w ewidencji pasażerów tego kursu.
„Komunikacja do Twojej miejscowości w Twoich rękach”
Zarząd
PKS Częstochowa S.A.
r