Placówka Terenowa KRUS w Kłobucku ogranicza bezpośrednie wizyty


Od 5 października, w związku z epidemią koronawirusa oraz umieszczeniem powiatu kłobuckiego w strefie czerwonej, Placówka Terenowa KRUS w Kłobucku ogranicza kontakt pracowników z osobami z zewnątrz do niezbędnego minimum.

 

Dlatego, aż do odwołania ograniczamy możliwość bezpośrednich wizyt w PT
w Kłobucku. Nie oznacza to ograniczenia naszej pracy. Apelujemy i zachęcamy do zapoznania się z istniejącymi możliwościami załatwienia swojej sprawy inną drogą niż kontakt osobisty.

Obecnie w KRUS można załatwić wiele spraw drogą telefoniczną, bądź korzystając
z internetu. Na stronie Kasy można znaleźć wiele gotowych porad oraz wniosków, formularzy i dokumentów, które pobrane, a następnie wypełnione w domu, można odesłać pocztą tradycyjną lub drogą elektroniczną – bez narażenia się na kontakt z wirusem.

Przed budynkiem PT w Kłobucku umieszczona jest wrzutnia, w której można umieszczać wnioski i dokumenty.

Wszystkie pozostałe sprawy z zakresu świadczeń społecznych można załatwić przesyłając stosowne wnioski pocztą.

Formularze wniosków można pobrać ze strony internetowej KRUS wchodząc
w zakładkę Niezbędnik, a następnie formularze i wnioski oraz świadczenia.

Podobnie w kwestii ubezpieczeń społecznych, niezbędne formularze można znaleźć na stronie KRUS. W przypadku wątpliwości, radzimy, aby wypełniać je po wcześniejszej konsultacji telefonicznej, a następnie przesłać pocztą tradycyjną (OR KRUS w Częstochowie, ul. Korczaka 5, 42-200 Częstochowa) lub e-mailem na adres czestochowa@krus.gov.pl.

Więcej informacji można uzyskać pod numerem tel.: 343109111.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*

code