RE:ymont Przedsiębiorczy – 11. edycja pod hasłem „30-2-1”.


W środę (15 marca br.) w Zespole Szkół Przemysłu Mody i Reklamy im. Władysława Reymonta w Częstochowie odbyła się XI edycja RE:ymont Przedsiębiorczy. Podczas wydarzenia uczniowie prezentowali własną kolekcję ubrań w ramach kampanii „30-2-1”, która ma działanie profilaktyczne przed zachorowaniem na czerniaka skóry. Przedstawiono, również filmik promujący „30-2-1”.

 

Patronat nad  kampanią objął Urząd Miasta Częstochowy oraz Uniwersytet Humanistyczno-Przyrodniczy w Częstochowie. Nazwa akcji kampanijnej jest instrukcją ochrony skóry, ponieważ należy używać filtra z SPF 30 (wysoki stopień ochrony przed promieniowaniem UVB, maksymalnie po wykorzystaniu kremu do opalenia się można przebywać na słońcu 30 minut), 2 godziny bezpiecznego opalania i raz w roku wizyta profilaktyczna u dermatologa.

– Współpraca ze ,,Reymontem” jest wzorowa i długoletnia; ze szkołą mamy podpisaną umowę partnerską w zakresie klasy technik- stylista. Bardzo cieszę się na inicjatywę, jaką jest: „30-2-1”, ze względu na jej przesłanie. Po wtóre ta kampania społeczna wyjątkowo dobrze wpisuje się w ideę Wydziału Nauk o Zdrowiu, troszczymy się o zdrowie społeczeństwa i wchodzimy w działania prospołeczne. Zapraszamy do Uniwersytetu na spotkania podczas, których będziemy edukować w zakresie profilaktyki nowotworowej, czyli mówić uczniom o tym, co jest istotne w profilaktyce czerniaka – mówiła Prodziekan Wydziału Nauk o Zdrowiu Uniwersytetu Humanistyczno- Przyrodniczego im. Jana Długosza w Częstochowie Magdalena Myga-Nowak.

Foto: Kacper Staszczyk

DG

Podziel się:

5 komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *