FUNDUSZ POMAGA, 30 tysięcy złotych na pracownie w częstochowskiej szkole


Szkoła Podstawowa nr 31 z Oddziałami Integracyjnymi w Częstochowie laureatem czwartej edycji konkursu pn.: „Zielona Pracownia 2018″, organizowanego przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach W nagrodę otrzymała 30 tys. zł.

Konkurs skierowany był do szkół podstawowych, gimnazjów i szkół ponadgimnazjalnych. Zadaniem konkursowym było przygotowanie projektu szkolnej pracowni do nauczania m.in. przedmiotów przyrodniczych i napisanie autorskiego programu edukacyjnego. We wniosku należało ująć sprzęt i pomoce dydaktyczne, w które miałaby być doposażona pracownia, a które znacząco mogłyby wpłynąć na podniesienie jakości nauczania, poziomu wiedzy i świadomości ekologicznej uczniów. Należało również dołączyć projekt graficzny sali lub jego wizualizację. Przy ocenie wniosków brano pod uwagę uzasadnienie zakupu różnorodnych pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia pracowni, dostosowane do grup wiekowych uczniów. Istotnym kryterium wyboru był także pomysł na zagospodarowanie pracowni, jej funkcjonalność, wykorzystanie przestrzeni oraz innowacyjność zaproponowanych rozwiązań. Pod uwagę brano również dostosowanie i wykorzystanie pracowni przez jak największą liczbę uczniów.
Biorąca udział w konkursie SP 31 przygotowała projekt pt. „Jurajscy eco-odkrywcy”. Po ocenie jurorów propozycja częstochowskiej szkoły znalazła się w gronie nagrodzonych 68 prac z województwa śląskiego i zdobyła nagrodę w wysokości 30 tys. zł. Łącznie na konkurs nadesłano 127 wniosków.

Materiał ukazał na stronie: „Częstochowska Gazeta Ekologiczna”
(wydanie papierowe), której publikację współfinansuje Wojewódzki
Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach.

Treści zawarte w publikacji nie stanowią oficjalnego stanowiska
organów Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki
Wodnej w Katowicach.

GAW

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*

code