Nordic walking w Olsztynie


Gmina Olsztyn rozpoczęła promocję nowej formy turystycznej.

Uroków gminy Olsztyn częstochowianom nie trzeba zbyt zachwalać. By jednak pokazać je szerzej w Polsce i na świecie włodarze regionu – wójt Gminy Olsztyn Tomasz Kucharski i jego zastępca Małgorzata Haładyj pozyskali środki unijne. Na kampanię produktu „nordic walking”, która potrwa od sierpnia do października br., wyda prawie 800 tys. zł, w tym 660 tysięcy z funduszy Unii Europejskiej . „Twarzą” kampanii bezpłatnie zgodził się zostać Irek Bieleninik, dziennikarz, mieszkający w Olsztynie. Na czas promocji gmina otrzymała pozytywnie kojarzone logo w formie promieni słonecznych ułożonych w amonit z maksymą „Słońce Jury”
Kampania przewiduje: promocję w telewizji, serwisach internetowych oraz prasie ogólnopolskiej i regionalnej, reklamę poprzez 400 billboardów i banerów umieszczonych
w głównych miastach Polski (m.in.: Warszawa, Kraków, Wrocław, Łódź, Katowice, Kielce), produkcję materiałów reklamowych w postaci folderów, map, ulotek, gadżetów, organizację imprezy na zakończenie projektu. Przewidziane jest także stworzenie specjalnej strony internetowej.

UG

Podziel się:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *