Funkcje systemu CRM Esti ułatwiające funkcjonowanie biura nieruchomości


Przykładem oprogramowania, które powstało z myślą o biurach nieruchomości, jest system CRM Esti. Jesteś właścicielem biura nieruchomości? Poszukujesz rozwiązań, dzięki którym Twoi agenci będą pracować jeszcze efektywniej? Poznaj najważniejsze funkcje CRM Esti.

 

 

EstiCALL – baza klientów kontaktujących się z biurem

Pracujący w Twoim zespole agenci mogą współtworzyć listę klientów – służy do tego monitor połączeń EstiCALL. Takie rozwiązanie jest niezwykle wygodne, a jednocześnie pozwala szybko zorientować się, czy dzwoniący klient kontaktował się z biurem już wcześniej. Dodatkowo przy danych każdej osoby wpisanej do bazy można utworzyć notatkę – takie zapiski mogą być cenną wskazówką dla pracownika, który odbierze połączenie.

Dzięki istnieniu jednej, wspólnej bazy żaden z członków zespołu nie będzie musiał prowadzić własnej listy kontaktów.

 

Monitorowanie skuteczności portali ogłoszeniowych

Promocja wybranych ofert na portalach ogłoszeniowych wymaga środków finansowych. Dysponowanie nimi jest dużo łatwiejsze, gdy wiadomo, z których portali spływa najwięcej zapytań. System CRM Esti ułatwia racjonalne planowanie budżetu – pozwala monitorować skuteczność poszczególnych portali ogłoszeniowych. W rezultacie nabywcę na nieruchomość wystawioną na sprzedaż można znaleźć niskim kosztem.

Plusem jest także możliwość skoncentrowania się przez pośrednika jedynie na samej ofercie – jej publikacja leży po stronie dostawcy oprogramowania.

 

Kontrolowanie jakości i efektów pracy zespołu

System CRM Esti pozwala kontrolować jakość. Ponieważ sposób obsługi klienta nie pozostaje bez wpływu na wizerunek biura nieruchomości, ważne jest, aby pośrednicy przestrzegali określonych procedur. Jedno oprogramowanie, które jest bazą dla wszystkich członków zespołu, ułatwia pracę przełożonym i kadrze zarządzającej – mogą oni np. kontrolować korespondencję z klientami.

Informacje otrzymane dzięki CRM Esti mogą też pomóc w wytypowaniu pośredników, którzy powinni w najbliższym czasie awansować.

 

Notatki widoczne dla każdego pracownika zespołu

Sprzedaż nieruchomości to proces – kupujący mają wiele pytań, na które trzeba odpowiedzieć. Podczas kontaktu z klientami pojawiają się też sprawy, o których nie można zapomnieć – najczęściej dotyczą one dokumentów niezbędnych do sfinalizowania transakcji. Właśnie dlatego tak istotna jest funkcja sporządzania notatek – taki moduł pozwala wyeliminować papierowe dokumenty.

Notatki sporządzone przez jednego członka zespołu są przy tym widoczne dla wszystkich pracowników. Takie rozwiązanie eliminuje problemy związane z przekazywaniem spraw.

 

Rozliczanie prowizji dla pośredników nieruchomości

W wielu biurach nieruchomości agenci uzyskują wynagrodzenie mieszane – składające się z podstawy i prowizji naliczanej od każdej przeprowadzonej transakcji. Oprogramowanie CRM Esti ułatwia rozliczenia z pośrednikami. Ponieważ informacje są gromadzone w miejscu, do którego dostęp ma też pracownik, rozliczenie jest transparentne – korzystnie wpływa to na relacje między pracownikiem a pracodawcą.

Program CRM Esti ułatwia rozliczenia nie tylko z pośrednikami, ale również klientami – jest to możliwe dzięki modułowi zarządzania fakturami.

Podziel się:

3 komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *