23 luty 2021 r. – Czytelnicy gazety: „Gazeta Częstochowska” – w godz. 12.00 – 14.00
Informujemy, że w związku z rozprzestrzenianiem się wirusa SARS-CoV-2, w trosce o zdrowie i bezpieczeństwo pracodawców i pracowników Państwowa Inspekcja Pracy – Okręgowy Inspektorat Pracy w Katowicach wychodzi z inicjatywą organizacji dyżurów z udziałem specjalistów Okręgowego Inspektoratu Pracy w Katowicach, którzy odpowiedzą na pytania z zakresu pracy zdalnej, czasu pracy, oraz wypłaty świadczeń pracowniczych w dobie pandemii.
Na pytania czytelników „Gazety Częstochowskiej” odpowie specjalista w dziedzinie prawa pracy i BHP z Okręgowego Inspektoratu Pracy w Katowicach w dniu 23 lutego 2021 r. w godz. 12.00 – 14.00.
Zadzwoń pod numer telefonu: 502-874-347 !
Ważne – telefon będzie aktywny dopiero w dniu 23 lutego 2021 r. w godzinach dyżuru