We wtorek (1 lutego br.) w Starostwie Powiatowym w Częstochowie przy ul. Sobieskiego 9 otworzono Strefę Obsługi Interesanta. Koszt inwestycji wynosił 835 133 złotych.
Prace nad strefą rozpoczęły się 27 kwietnia 2022 r., zaś ich odbiór nastąpił 5 stycznia br. W trakcie remontu części pomieszczeń na parterze Starostwa powstało 7 stanowisk dla obsługi petentów:
– 3 stanowiska dla Wydziału Geodezji i Kartografii – sprzedaż map oraz wydawanie wyrysów i wypisów z rejestru gruntów,
– 2 stanowiska dla Wydziału Administracji Architektoniczno-Budowlanej,
– 1 stanowisko dla Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego,
– 1 stanowisko dla potrzeb pozostałych wydziałów.
Podczas renowacji zmodernizowano także pocztę, kasę, przejście do wydziału AB. Powstała także winda dla niepełnosprawnych.
Dawid Gątkowski
fot. Starostwo Powiatowe w Częstochowie
2 komentarzy
Odpowiednie osoby na odpowiednim miejscu. Informacje z pierwszej ręki. Dobrze że teraz interesanci przychodząc załatwic sprawy będą mogli pozyskać informacje.
Tak to było potrzebne, teraz będzie łatwiej i szybciej.