2 kwietnia 2013r. rozpoczęło się pierwsze Badanie Satysfakcji Klienta Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Częstochowie.
– Głównym celem badania jest bieżące uzyskiwanie informacji na temat poziomu jakości świadczonych usług przez pracowników, co pozwoli m.in. precyzyjnie określić słabe obszary działalności jednostki, wprowadzić procedury udoskonalające, lepiej zarządzać komórkami organizacyjnymi, podnieść jakość świadczonych usług publicznych, a w konsekwencji systematycznie dostosowywać jednostkę do zmieniających się potrzeb klientów – wyjaśnia Maciej Hasik, rzecznik prasowy MOPS-u.
Do końca miesiąca każdy z klientów może wypełnić anonimowy kwestionariusz, w ramach którego oceni realizowaną na jego rzecz usługę. Urny zostały umieszczone na terenie ośrodka, m.in. przy ul. Niepodległości 20/22, Jasnogórskiej 34, Nowowiejskiego 26, POW 2 oraz Rejtana 7b.
JD