– Unikalne położenie Galerii Jurajskiej sprawi, że dom handlowy będzie odwiedzać rocznie ok. 10 mln osób – mówi Łukasz Leszczyński, który w styczniu br. objął stanowiska dyrektora zarządzającego GJ
Globe Trade Centre SA (GTC) – inwestor powstającej w Częstochowie Galerii Jurajskiej podpisał już umowy najmu ze znanymi markami. Galeria, jak potwierdza inwestor – zostanie otwarta na początku października br.
Powierzchnia handlowo-rozrywkowa Galerii Jurajskiej wyniesie 49 tys. mkw. i pomieści łącznie około 200 sklepów, punktów usługowych, restauracji, kawiarni oraz wielosalowe kino Cinema City. Klienci galerii będą mieli do dyspozycji pięciokondygnacyjny parking, który będzie mógł pomieścić około 1800 samochodów.
Wraz z otwarciem Galerii Jurajskiej, w Częstochowie zadebiutują nowe marki i sklepy sieciowe. Swoje pierwsze w mieście sklepy otworzą m.in. Alma – zajmując powierzchnię 3400 mkw. na parterze galerii, Mega Avans (2800 mkw.), Euro RTV AGD (1300 mkw.), Intersport (1200 mkw.), KappAhl (750 mkw.), Kakadu (360 mkw.), Sephora (345 mkw.) i Tag Heuer. Do listy najemców z branży drogeryjnej dołączył Rossmann, ze sklepem o powierzchni 360 mkw. i Douglas (310 mkw.).
Wśród największych najemców Galerii Jurajskiej znajdzie się również grupa odzieżowa LPP – sklepy takich marek, jak Reserved, Cropp, Reserved Kids, Esotiq, Mohito oraz House, które zajmą łącznie 2900 mkw.
Klienci Galerii Jurajskiej będą mogli także robić zakupy w sklepach Ecco, Adidas, Nike oraz Dziecko (produkty firmy Chicco).
UG