III edycja ogólnopolskiej akcji „Jedz smacznie i zdrowo”


2 czerwca w Częstochowie ruszyła III edycja ogólnopolskiej kampanii „Jedz smacznie i zdrowo” prowadzona przez firmę Nestlé. Organizatorzy będą podpowiadać mieszkańcom, jak odżywiać się zdrowo i komponować zbilansowaną dietę dla całej rodziny. W ramach akcji, odwiedzający hipermarket Tesco w Częstochowie, będą mogli między innymi: skorzystać z bezpłatnych konsultacji żywieniowych, otrzymać indywidualnie skomponowane, 7- dniowe menu czy wziąć udział w degustacji produktów. Akcja potrwa do 16 czerwca br.

Celem kampanii „Jedz smacznie i zdrowo” jest edukacja Polaków w zakresie zdrowego odżywiania i komponowania zbilansowanej diety dla całej rodziny. W programie przewidziano między innymi bezpłatne konsultacje z dietetykiem, prowadzone podczas dwóch weekendów czerwca, w wybranych hipermarketach Tesco. Na podstawie krótkiego wywiadu uwzględniającego m.in. płeć, wskaźnik BMI, aktywność fizyczną oraz preferencje smakowe danej osoby, konsultant skomponuje indywidualne, 7-dniowe menu.

Na konsultacje i degustacje w Częstochowie zapraszamy podczas kolejnych weekendów czerwca – od 4 do 6 i od 11 do 13 czerwca, do hipermarketu Tesco, przy ul. Drogowców 43.

Na terenie sklepu będą także prowadzone akcje promocyjne: w sms-owym konkursie będzie można wygrać atrakcyjne nagrody – rowery oraz bony o wartości 500 zł na zdrowe zakupy w Tesco. Wystarczy zakupić 4 dowolne produkty Nestlé lub Nałęczowianka, dokończyć zdanie „Jem smacznie i zdrowo, bo…” i wysłać odpowiedź sms-em pod wskazany numer telefonu. Ponadto na terenie sklepu, za zakup 4 dowolnych produktów Nestlé lub Nałęczowianka będzie można otrzymać przewodnik „JEDZ SMACZNIE I ZDROWO – 10 zasad zdrowego żywienia” dostarczający wiedzy na temat komponowania zbilansowanej diety. Chętni zapraszani będą także do degustacji wybranych produktów Nestlé i Gerber dedykowanych najmłodszym.

Już kolejny rok firma Nestlé angażuje się w edukację konsumentów z zakresu zdrowego odżywiania. Dostrzegamy, że Polacy coraz częściej poszukują takiej wiedzy. Jednak w natłoku informacji trudno im wyłonić te, które mogłyby im pomóc podejmować właściwe decyzje żywieniowe. Wciąż widzimy potrzebę dialogu z konsumentem na temat wpływu odżywiania na zdrowie i dobre samopoczucie – mówi Blanka Mellova, Kierownik Centrum ds. Żywienia, Zdrowia i Wellness Nestlé Polska.

Zdrowy wybór zaczyna się w sklepie – to tu klienci podejmują większość swoich decyzji zakupowych. I właśnie tu, w sklepach Tesco, będą mieli okazję poznać zasady właściwego komponowania zdrowych i smacznych posiłków. Chcemy podzielić się z nimi tą wiedzą, stąd decyzja o włączeniu się w akcję „Jedz smacznie i zdrowo”.– powiedział Michał Sikora, Rzecznik Prasowy Tesco Polska.

Produkty Nestlé, które biorą udział w akcji „Jedz smacznie i zdrowo” zostaną specjalnie wyeksponowane na półkach. Są to: produkty kulinarne WINIARY, płatki śniadaniowe NESTLÉ, płatki owsiane NESVITA, kawy NESCAFÉ, produkty dla dzieci i niemowląt GERBER, lody NESTLÉ, wafelki NESTLÉ, kaszki NESTLÉ, mleko NESTLÉ JUNIOR, jogurty NESTLÉ, a także woda mineralna NAŁĘCZOWIANKA.

Angażując się w edukację konsumentów, firma Nestlé opracowała KOMPAS ŻYWIENIOWY® umieszczany na etykietach wszystkich produktów. Oprócz tabeli wartości odżywczych, której integralną częścią jest wskaźnik GDA (Wskazane Dzienne Spożycie na składniki pokarmowe), KOMPAS ŻYWIENIOWY® posiada również pola „Warto wiedzieć” i „Warto zapamiętać”, zawierające informacje żywieniowe dotyczące każdego produktu Nestlé, a także porady na temat zdrowego stylu życia i sposobu komponowania zbilansowanej diety. Uzupełnieniem KOMPASU ŻYWIENIOWEGO® jest numer infolinii, pod którym konsultanci odpowiadają na pytania konsumentów.

Zapraszamy do odwiedzenia strony www.nestle.pl/wellness, na której można znaleźć artykuły na temat zdrowego odżywiania, jak również – za pośrednictwem forum – zadać pytania ekspertom oraz wygenerować swój indywidualny jadłospis.

Podziel się:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *