Kolejne instytucje zawieszają swoją działalność. Do odwołania wstrzymano posiedzenia Powiatowego Zespołu ds. Orzekania o Niepełnosprawności.
Informacje dotyczące orzekania o niepełnosprawności i jej stopniu oraz trybie i zasadach wydawania kart parkingowych i legitymacji będzie można tylko uzyskać telefonicznie oraz mailowo.
Numery telefonów: 34/3660464 34/37073803, 34/3707385
adres email: zd@czestochowa.um.gov.pl
Dokumenty składane dotychczas bezpośrednio w siedzibie Zespołu, w tym m.in.:
-
wnioski o wydanie orzeczenia o niepełnosprawności i stopniu niepełnosprawności,
-
wnioski o wydanie legitymacji osoby niepełnosprawnej,
-
podania w sprawie wydania duplikatów orzeczeń,
-
dokumentację medyczną,
-
uzupełnienie braków formalnych
-
odwołania
należy przesyłać za pośrednictwem poczty na adres:
Powiatowy Zespół ds. Orzekania o Niepełnosprawności
Al. Niepodległości 20/22
42-216 Częstochowa
Druki wniosków:
-
o wydanie orzeczenia o niepełnosprawności i stopniu niepełnosprawności
-
o wydanie legitymacji osoby niepełnosprawnej
-
o wydanie karty parkingowej,
należy pobierać ze strony internetowej Urzędu Miasta https://bip.czestochowa.pl/ z zakładki Poradnik interesanta lub poprosić w mailu lub telefonicznie o wysłanie pocztą.