Zostać piłkarzem, wystąpić w teatrze, przejechać się prawdziwą śmieciarką – takie dziecięce marzenia zwyciężyły w akcji „Złota Ryba spełnia marzenia”, która odbyła się w ramach zakończonego 16 października 14. Multimedia Happy End Festiwalu Filmów Optymistycznych w Częstochowie. W spełnieniu tych życzeń pomoże sponsor festiwalu Grupa Multimedia Polska.
Po tym, jak rozdano Złote Ryby dla najlepszych i najbardziej optymistycznych filmów 14 edycji Multimedia Happy End, przyszła pora na następny happy end. Po raz kolejny spełnione zostaną marzenia najmłodszych widzów festiwalu. Dzieci napisały listy z życzeniami do Złotej podczas pokazu Happy End Dzieciom w sobotę, 15 października.
Jury w tym roku zostali członkowie Stowarzyszenia Przybij Piątkę – laureaci konkursu na najładniej pomalowaną festiwalową rybę. Za najciekawsze zostały uznane marzenia 7-letniej Mai Mielczarek, która chciałaby wystąpić w teatrze jako księżniczka, 8 letniego Kuby Nowaka, marzącego o zostaniu sławnym piłkarzem oraz 2,5 rocznego Mikołaja Stypki, którego życzeniem była przejażdżka w kabinie śmieciarki.
W spełnieniu tych marzeń pomagać będzie Multimedia Polska – sponsor tytularny festiwalu. Udział w realizacji marzenia Mai zadeklarował Teatr im. Adama Mickiewicza w Częstochowie. Wkrótce poznamy szczegóły i terminy spełnienia wszystkich życzeń. Będzie im towarzyszyła kamera telewizji festiwalowej.
W ubiegłym roku w ramach akcji spełniły się marzenia 8-letniej Alicji, która chciała pomóc czworonogom z częstochowskiego schroniska dla bezdomnych zwierząt, 2-letniego Wiktora o przejażdżce lokomotywą oraz 6-letniej Lenki, która zobaczyła swoje pierwsze widowisko baletowe.
14. Multimedia Happy End Festiwal Filmów Optymistycznych odbył się w Częstochowie w dniach 12-16 października. Akcja „Złota Ryba spełnia marzenia” to jedno z wydarzeń towarzyszących imprezy.
ZW