Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów sklep Tesco w Częstochowie wprowadził możliwość robienia zakupów poprzez składanie zamówień drogą mailową. Klienci na wskazany adres mogą wysyłać wiadomość zawierającą listę produktów i gotowe już paczki z zakupami odebrać w Punkcie Obsługi Klienta sklepu.
Pandemia koronawirusa przyniosła wiele ograniczeń. Aby chronić swoje zdrowie i bezpieczeństwo należy ograniczyć do niezbędnego minimum wychodzenie z domów. Lokalne sklepy Tesco w reakcji na te utrudnienia proponują klientom szybkie i bezpieczne rozwiązanie, umożliwiając realizację zakupów drogą mailową.
Tesco przy ulicy Pułaskiego 58 w godzinach 8.00 do 19.00 przyjmuje zamówienia wysłane pocztą elektroniczną. Aby złożyć zamówienie, należy wykonać kilka prostych kroków:
-
na wskazany adres przesłać dokładną listę zakupów wraz ze swoimi danymi (imię, nazwisko, numer telefonu kontaktowego)
-
ważne, aby wysyłana e-mailem lista zakupów zawierała jak najwięcej szczegółów dotyczących zamawianych produktów – ich nazwę, rodzaj, gramaturę i liczbę; nie tylko ułatwi to pracownikom sklepu przygotowanie zamówienia, ale przyspieszy także jego realizację.
-
o zakupach gotowych do odbioru zostaniemy poinformowani telefonicznie
-
produkty będzie można odebrać bez kolejki w Punkcie Obsługi Klienta w ciągu godziny od otrzymania informacji telefonicznej.
Szczegółowe informacje wraz z adresami mailowymi, pod którymi należy składać zamówienia i numerami telefonów do sklepów znajdują się na stronie: https://tesco.pl/pomagamy-z-zakupami/