“Kupuj w Społem, stać Cię na to”


Społem PSS Jedność rozstrzygnęło konkurs “Hasłomania”

Społem rozstrzygnęło konkurs “Hasłomania”. Łącznie nadeszło 380 kuponów z propozycjami hasła reklamowego dla Spółdzielni. Za najlepszą uznano propozycję Jolanty Mikke z Jaskrowa. W nagrodę otrzymała telewizor LCD 27 cali.
Udział w konkursie mogły wziąć osoby, które w ciągu trzech miesięcy zrobiły zakupy w sklepach Społem na łączną kwotę dwustu złotych. Na paragonach miały być przynajmniej dwa produkty firm sponsorujących, które były wymienione na plakacie. – Mieliśmy zapotrzebowanie na oryginalne hasło. Jednak konkurs był także po to, by zainteresować klientów polską siecią sklepów. Wydaje mi się, że trochę za bardzo zapatrzyliśmy się na zachód. Tym czasem kto, jak niemy, najlepiej zna się na tutejszych realiach – mówi Marek Wojtasik, prezes Zarządu Spółdzielni.
Zainteresowanie było bardzo duże, niektórzy wysyłali po kilka kuponów. Jednak zwycięzca mógł być tylko jeden. Rozstrzygnięcie miało miejsce 15. marca br. Pierwsze miejsce przyznano Jolancie Mikke z Jaskrowa za zdanie: “Czy to zima, czy to lato – kupuj w Społem, stać Cię na to”. W sumie nagrodzono dwadzieścia osób, przyznano również jedno wyróżnienie za inwencję twórczą dla uczestnika, który przesłał kupony wypełnione kredkami przez wnuków – Hasło, które zwyciężyło oraz wszystkie nagrodzone będziemy wykorzystywać w czasie naszych kampanii reklamowych – wyjaśnia prezes Wojtasik.
Jest to pierwsza akcja Społem organizowana z takim rozmachem, wzięły w niej udział wszystkie sklepy w Częstochowie. Niewątpliwy sukces, jaki przyniosła, zmotywował Zarząd do dalszych działań w tym kierunku. Kolejnych niespodzianek możemy się spodziewać w okolicach wakacji.

ŁuGi

Podziel się:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *