Grupa Multimedia Polska oferuje swoim klientom zakup energii elektrycznej nawet o 15 proc. taniej niż płacą obecnie. Sprzedawca gwarantuje także ciągłość dostaw i niezmienność cen do końca 2016 r. W ramach pilotażu oferta dostępna jest w Toruniu, Łodzi i Częstochowie.
Spółka Multimedia Polska, dostawca telewizji cyfrowej, szybkiego Internetu stacjonarnego i mobilnego, telefonii stacjonarnej oraz mobilnej, a także monitoringu i ubezpieczenia domu, rozpoczęła sprzedaż energii elektrycznej w trzech miastach: Toruniu, Łodzi i Częstochowie. Pierwszą umowę podpisano w Toruniu, zaraz po starcie programu pilotażowego.
Oferta Multimediów zakłada niższe i stałe ceny, gwarancję ciągłości dostaw oraz minimum formalności. To oznacza, że klient za energię elektryczną zapłaci nawet o 15 proc. mniej, niż u dotychczasowego sprzedawcy i nie musi się obawiać wzrostu cen rynkowych – bo operator gwarantuje utrzymanie niskiej stawki, nawet do końca 2016 r.
Co więcej, proces zmiany sprzedawcy odbędzie się bez przerw w dopływie prądu, a pracownicy Multimediów wypełnią za klienta wszelkie formalności związane ze zmianą dotychczasowego sprzedawcy energii.
– Już pierwsze dni od uruchomienia oferty pokazały, że nasza nowa usługa cieszy się dużym zainteresowaniem. A oferowane przez nasze służby sprzedażowe pakiety usług są zróżnicowane i stwarzają atrakcyjne możliwości wyboru – podkreśla Jakub Jacewicz, Dyrektor Departamentu Usług Energetycznych Multimedia Polska. Energia elektryczna jest trzecią usługą po telefonii komórkowej w systemie wirtualnym oraz monitoringu domu wprowadzoną do oferty Multimediów w tym roku.
Wszelkie informacje dotyczące energii elektrycznej oferowanej przez Multimedia Polska można uzyskać w Biurach Obsługi Klienta w Łodzi, Częstochowie i Toruniu, u Przedstawicieli Handlowych oraz na stronie www.multimedia-energia.pl.
R