Podczas IX Ogólnopolskiej Konferencji „PR w Samorządzie” w Katowicach został rozstrzygnięty ogólnopolski konkurs „Kryształy PR-u”.
Podczas IX Ogólnopolskiej Konferencji „PR w Samorządzie” w Katowicach został rozstrzygnięty ogólnopolski konkurs „Kryształy PR-u”. Częstochowa otrzymała Grand Prix w kategorii „najlepsza gazeta/biuletyn miejski” za miesięcznik „Jasne, że Częstochowa”. W kategorii „najlepszy wizerunek miasta w mediach społecznościowych” biuletyn otrzymał wyróżnienie za skuteczne wykorzystanie portali, takich jak facebook, youtube, nasza-klasa.
W konkursie uczestniczyło ponad 70 samorządów z całej Polski, zgłaszając blisko 100 projektów. – Siłą „Jasne, że Częstochowa” jest nie tylko bardzo atrakcyjna formuła, ale ludzie z Częstochowy, o których piszemy – podsumowuje krótko Aleksander Wierny, naczelnik Wydziału Kultury, Promocji i Sportu UM.
GAW