POCZTA POLSKA DLA KLIENTÓW. Pomogła radna PiS Monika Pohorecka


Od 1 marca 2019 roku działająca przy Alei Niepodległości 46 w Częstochowie (ulica łączy Ostatni Grosz i Wrzosowiak) Filia Urzędu Pocztowego Częstochowa 1 funkcjonuje już jako Urząd Pocztowy. Nowa forma organizacyjna placówki umożliwia mieszkańcom realizowanie pełnej gamy usług pocztowych – tych standardowych oraz bankowo-ubezpieczeniowych i handlowych.

O podniesienie prestiżu placówki Poczty Polskiej oraz zmianę (wydłużenie) godzin jej urzędowania w imieniu lokalnej społeczności starała się częstochowska radna PiS Monika Pohorecka.
Mieszkańcy, korzystający z usług tej placówki poprosili mnie o interwencję i podjęcie działań w sprawie utrudnień związanych z realizacją usług pocztowych. Odczuwali niedogodności z powodu godzin otwarcia oraz zbyt małej liczby czynnych okienek. Rozmowy z władzami Poczty Polskiej w sprawie dostosowania formy pracy placówki do oczekiwań klientów rozpoczęłam we wrześniu ubiegłego roku. Cieszę się, że dzięki przychylności Dyrekcji Regionu Sieci Katowice placówkę tę przekształcono w Urząd Pocztowy. Teraz w godzinach szczytu są otwarte trzy okienka, wydłużono także godziny otwarcia placówki. Tym samym mieszkańcy pobliskich osiedli mogą sprawniej i szybciej załatwić swoje sprawy – mówi radna Monika Pohorecka.
Z usług w placówce można skorzystać w poniedziałki w godzinach od 8:00 do 20:00, od wtorku do piątku w godzinach od 8:00 do 19:00. Urząd jest w pełni dostępny dla osób niepełnosprawnych.
Systematyczne polepszenie dostępności do powszechnych usług pocztowych i odtwarzanie placówek wpisuje się w aktualną strategię Poczty Polskiej, w której znaczącą rolę odgrywa realizacja zadań Operatora Narodowego.

FOT. Radna Monika Pohorecka przed Urzędem Pocztowym przy Alei Niepodległości 46.

DSz

Podziel się:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*

code