Magistrat pod lupą klientów


W marcu i w kwietniu na terenie Urzędu Miasta Częstochowy prowadzone będą badania ankietowe, których celem będzie zebranie opinii mieszkańców na temat funkcjonowania urzędu oraz wybranych aspektów życia związanych z dostarczaniem usług publicznych w naszym mieście.

Badanie zostanie przeprowadzone w ramach projektu pn. „Benchmarking – narzędzie efektywnej kontroli zarządczej w urzędach miejskich na prawach powiatu, urzędach gmin i starostwach powiatowych”. Jego celem jest poprawa jakości usług publicznych przez wzrost efektywności funkcjonujących w jednostkach systemów zarządzania z uwzględnieniem benchmarkingu.

Urząd Miasta Częstochowy bierze udział w zewnętrznym badaniu poziomu satysfakcji mieszkańca i jakości usług już po raz trzeci. W zeszłym roku aż 88% ankietowanych wyraziło swoje zadowolenie z pracy oraz jakości obsługi świadczonej przez częstochowski magistrat. Interesantów pytano m.in. o czytelność i zrozumiałość informacji, dostępność i fachowość osób, z którymi trzeba było się skontaktować, aby daną sprawę załatwić, zaangażowanie oraz uprzejmość pracowników urzędu, a także szybkość, staranność oraz obiektywizm w rozpatrywaniu sprawy.

Badanie opinii publicznej jest w całości finansowane ze środków zewnętrznych, w tym współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Więcej informacji o projekcie można uzyskać na stronie internetowej www.benchmarking.silesia.org.pl.

r

Podziel się:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *