CZĘSTOCHOWA / ORZEKANIE O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI


Z Powiatowym Zespołem do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności można skontaktować się wyłącznie telefonicznie lub mailowo.

[zdjęcie aktualności]

Informacje dotyczące orzekania o niepełnosprawności i stopniu niepełnosprawności oraz trybu i zasad wydawania kart parkingowych i legitymacji można uzyskać wyłącznie telefonicznie lub mailowo.
Numery telefonów: 34 366 04 64,  34 370 73 803,  34 370 73 85
adres email: zd@czestochowa.um.gov.pl

Dokumenty składane dotychczas bezpośrednio w siedzibie zespołu, można przesyłać pocztą na adres: Powiatowy Zespół ds. Orzekania o Niepełnosprawności, al. Niepodległości 20/22, 42-216 Częstochowa.
W tym m.in.:
• wnioski o wydanie orzeczenia o niepełnosprawności i stopniu niepełnosprawności,
• wnioski o wydanie legitymacji osoby niepełnosprawnej,
• podania w sprawie wydania duplikatów orzeczeń,
• dokumentację medyczną,
• uzupełnienie braków formalnych,
• odwołania.

Druki wniosków o wydanie:
• orzeczenia o niepełnosprawności  i stopniu niepełnosprawności,
• legitymacji osoby niepełnosprawnej,
• karty parkingowej,
można pobrać ze strony internetowej https://bip.czestochowa.pl/ z zakładki poradnik interesanta lub poprosić telefonicznie lub mailowo o przesłanie pocztą.

Informacje dotyczące pracy Wydziału Zdrowia można uzyskać telefonicznie: 34 366 04 64 lub mailowo: zd@czestochowa.um.gov.pl.

Podziel się:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *