21 lipca w Częstochowie przy al. Wojska Polskiego odbędzie się wielkie otwarcie pierwszej z czterech stacji Circle K, a z końcem lipca na wszystkich stacjach Statoil w mieście będzie widniało już nowe logo. Wydarzenie to jest częścią ogólnopolskiego procesu zmiany marki Statoil na Circle K, który docelowo obejmie sieć stacji na terenie całego kraju. W ten sposób 4 częstochowskie stacje staną się częścią międzynarodowej sieci Circle K obecnej w ponad 20 krajach na całym świecie.
– Zmiana nazwy to bardzo ważny moment w historii naszej firmy, który chcemy świętować wspólnie z naszymi klientami. Polska dołącza właśnie do grona ponad 20 krajów w Europie i na całym świecie, w których marka Circle K funkcjonuje z dużym powodzeniem już od wielu lat. Możemy zapewnić, że pod nowym logotypem oferta produktowa naszych stacji zachowa swoją dotychczasową jakość, do której polscy kierowcy zdążyli się już przyzwyczaić – mówi Mirosław Caputa, Dyrektor ds. Marketingu i Komunikacji w Circle K Polska.
W Europie marka Circle K widnieje już na stacjach paliw w Norwegii, Szwecji i w Dani. Prace związane z rebrandingiem prowadzone są nadal w sieci stacji paliw na Litwie, Łotwie i w Estonii. Zmiana logotypu na stacjach w Polsce nie będzie miała wpływu na obowiązujące umowy z klientami, partnerami, czy dostawcami firmy, a na stacjach będzie nadal pracował ten sam zespół pomocnych pracowników.
Właściciel Circle K Polska, czyli Grupa Alimentation Couche-Tard, jest jedną z największych na świecie firm działających w obszarze handlu detalicznego. Po zakupie Statoil Fuel & Retail w 2012 r. Grupa otrzymała prawo używania nazwy Statoil jedynie przez określony czas. Niedługo później, w 2015 r., Couche-Tard podjęła decyzję, że Circle K, jako największa i najmocniejsza marka w portfelu Grupy, stanie się globalną marką detaliczną sieci obecnej w ponad 20 krajach.
Zmiana nazwy bez wpływu na dotychczasową ofertę produktową
Zmiana marki nie będzie miała żadnego wpływu na ofertę produktową sieci. Na stacjach Circle K nadal będą oferowane tej samej wysokiej jakości paliwa miles® i milesPLUS® oraz najwyższej jakości kawy pod marką Simply Great Coffee, a także hot dogi pod marką Prawdziwe hot dogi prosto z grilla. Bez zmian pozostaną także zasady funkcjonowania programu lojalnościowego Statoil Extra, który obecnie nosi nazwę Circle K Extra Club.
Wielkiemu otwarciu będą towarzyszyć specjalne wydarzenia i atrakcje. Dla klientów przygotowano rabaty na paliwo, kawę, hot-dogi czy płyn do spryskiwaczy.
Harmonogram otwarć poszczególnych stacji:
21 lipca: stacja przy al. Wojska Polskiego
27 lipca: otwarcie stacji przy al. Wyzwolenia i ul. Jagiellońskiej
28 lipca: otwarcie stacji przy ul. Bardowskiego
Przewidziane rabaty podczas wielkiego otwarcia:
• Rabat 15 gr/l na paliwa milesPLUS z kartą programu EXTRA
• Rabat 10 gr/l na paliwa miles i SupraGas z kartą programu EXTRA
• Rabat 50 % na dowolną kawę, hot dogi, usługę myjni automatycznej (myjnia dotyczy stacji własnych)
• Rabat 50% na letni płyn do spryskiwaczy (oferta sezonowa)
***
O firmie:
Firma Circle K Polska (przed 1 kwietnia 2016 r.: Statoil Fuel & Retail Polska) obecna jest na polskim rynku od 1992 r. i prowadzi sieć 352 stacji paliw na terenie całej Polski. Sieć ta obejmuje flagowe stacje własne, stacje segmentu ekonomicznego oraz stacje franczyzowe. Kanadyjska firma Alimentation Couche-Tard Inc.(Couche-Tard) jest jedną z największych na świecie firm działających w obszarze handlu detalicznego, w formacie convenience. Prowadzi działalność w Ameryce Północnej, Europie, Azji i na Bliskim Wschodzie. Ta kanadyjska firma posiada na świecie około 12 500 sklepów typu convenience i stacji paliw oraz zatrudnia ponad 100 000 pracowników. Akcje Alimentation Couche –Tard notowane są na giełdzie w Toronto (TSE). Więcej informacji można znaleźć na stronie: http://corpo.couche-tard.com/en/
r