Blisko 7 milionów złotych na promocję Częstochowy przez sport


Z rozstrzygniętych przez Miasto przetargów wynika, że dwa kluby – Raków i Włókniarz – będą świadczyły takie usługi na poziomie 2,5 miliona złotych każdy. Środki z pozostałej puli trafią do siatkarzy Norwida (1,2 mln zł) i tenisistek stołowych z AZS UJD (700 tys. zł).

Przetarg był podzielony na 4 części w zależności od dyscypliny sportowej. Pierwsza usługa dotyczyła promocji miasta poprzez drużynę piłki siatkowej, druga piłki nożnej, trzecia tenisa stołowego i ostatnia żużlową. Do składania ofert mogły przystąpić jedynie kluby biorące udział w rozgrywkach ligowych na najwyższym poziomie rozgrywkowym i ew. pucharowych oraz podczas organizacji innych zawodów sportowych.

Kluby, z którymi Miasto podpisze umowę, do końca roku będą miały również obowiązek m.in.:
– posiadania lub umieszczenia nazwy „Częstochowa” lub „Częstochowska”, „Częstochowski” lub „Częstochowskie” w nazwie zespołu;
– umieszczanie i eksponowanie logo Miasta w różnorodny sposób oraz na materiałach informacyjno-promocyjnych i poligraficznych przygotowanych i wykonanych przez kluby z ich środków własnych,
– kreowanie pozytywnego wizerunku miasta w ramach wszelkich swoich działań informacyjno-promocyjnych;
– nieodpłatne użyczanie miastu wizerunku zawodników zespołu oraz całej drużyny dla celów promocyjnych Częstochowy.

Wzory umów zawierają oczywiście szczegółowy opis, w jaki sposób usługi promocyjne mają być przez wykonawców realizowane (nadzór nad umowami będzie sprawował Wydział Kultury i Sportu Urzędu Miasta Częstochowy).

 

Podziel się:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *