2,5 miliona dla żużlowców


Częstochowski Włókniarz w ramach promocji miasta – poprzez udział w Ekstralidze Żużlowej i innych zawodach – będzie korzystał w tym roku z 2,5 mln zł miejskich środków. Klub podpisał właśnie umowę z miastem.

Umowa to końcowy efekt procedury, związanej z ogłoszonym przez miasto, zgodnym z zapisem w tegorocznym budżecie miasta, zamówieniem na realizację zadania „Promocja miasta poprzez sport – żużel”. W ramach zawartej umowy Włókniarz Częstochowa Spółka Akcyjna promuje Częstochowę podczas wszystkich spotkań, rozgrywanych zarówno w roli gospodarza, jak i na wyjeździe (w tym również podczas międzynarodowych zawodów żużlowych). Słowo „Częstochowa” lub przymiotniki od niego utworzone mają zawsze pojawiać się w nazwie drużyny. Dodatkowo klub ma kreować pozytywny wizerunek Częstochowy m.in. w ramach działań promocyjnych, realizowanych z własnych środków. Logotypy miasta powinny być eksponowane w materiałach informacyjno-promocyjnych oraz poligraficznych. Żużlowcy mają występować z herbem Częstochowy na plastronach, a na murawie stadionu obecny będzie miejski baner o wymiarach 10 m x 30 m. Na mocy umowy miasto nabyło również prawo do wykorzystania wizerunku żużlowców dla własnej promocji. To oznacza również, że zarówno zawodnicy, jak i trenerzy są zobowiązani, by nieodpłatnie uczestniczyć w wybranych miejskich imprezach dla mieszkańców. Ponadto zadanie obejmuje również zapewnienie przez klub minimum trzech transmisji telewizyjnych w ogólnopolskich sportowych mediach z meczów ligowych rozgrywanych przez Włókniarz w roli gospodarza.
Umowa pomiędzy miastem i klubem obowiązuje do końca 2017 roku.

r

Podziel się:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *