7. edycja BO była pierwszą przeprowadzoną w całości online – wymusiły to względy bezpieczeństwa spowodowane pandemią. O tym, na co przeznaczyć łącznie niemal 9,5 mln zł, współdecydowało 24,5 tys. osób, o ok. 5 tys. więcej niż w zeszłym roku.
Zgłoszona liczba pomysłów w dużej większości miała charakter ekologiczny. Były też propozycje związane pandemicznymi wyzwaniami i trudnościami. Przekonywanie innych do poparcia konkretnych pomysłów odbywało się głównie poprzez media społecznościowe. Jak stwierdza biuro obsługi BO, platforma internetowa świetnie się sprawdziła – jej prosta obsługa, przejrzysty układ i minimum wymaganych danych sprawiły, że nie było mowy o żadnym wykluczeniu spowodowanym wyłącznie elektroniczną formą udziału. Nie trzeba było nawet korzystać z poczty elektronicznej – wystarczył telefon i możliwość skorzystania z internetu.