Mieszkańcy zgłaszają nam kolejny problem, związany z technicznymi kontrolami w czasie pandemii. – Mamy stan zagrożenia epidemiologicznego, a władze zarządzają przeglądy techniczne w mieszkaniach. Pracownicy więc chodzą od lokalu do lokalu, a my czujemy się zagrożeni. Czy przeglądy są konieczne w okresie wzmożenia ataku wirusa czy nie można ich przesunąć? – dodaje pani Jadwiga.
Do Zarządu Spółdzielni skierowaliśmy zapytania:
Pierwsza sprawa:
Dlaczego wprowadzacie Państwo w błąd mieszkańców ul. Gwiezdnej o wyłączaniu wody – regularnie co dwa tygodnie – skoro tej wody nie wyłączacie?
Czy chodzi o zwiększenie zużycia wody i w konsekwencji większych opłat za śmieci?
Jak długo ten stan będzie trwał?
Druga sprawa
Dlaczego w okresie nasilenia pandemii wysyłacie Państwo pracowników do mieszkańców celem wykonywania przeglądów technicznych?
Nie jest to ani zgodne z zarządzeniem NFZ, ani Sanepidu, ani z obostrzeniami rządu w związku z pandemią.
Państwa pracownicy administracyjni nie przyjmują interesantów, są też mało grzeczni w rozmowach – jak twierdzi pani z ul. Gwiezdnej.
Odpowiedź Zarządu Spółdzielni „Nasza Praca” – poniżej.