POCZTA POLSKA DLA KLIENTÓW. Pomogła radna PiS Monika Pohorecka


Od 1 marca 2019 roku działająca przy Alei Niepodległości 46 w Częstochowie (ulica łączy Ostatni Grosz i Wrzosowiak) Filia Urzędu Pocztowego Częstochowa 1 funkcjonuje już jako Urząd Pocztowy. Nowa forma organizacyjna placówki umożliwia mieszkańcom realizowanie pełnej gamy usług pocztowych – tych standardowych oraz bankowo-ubezpieczeniowych i handlowych.

O podniesienie prestiżu placówki Poczty Polskiej oraz zmianę (wydłużenie) godzin jej urzędowania w imieniu lokalnej społeczności starała się częstochowska radna PiS Monika Pohorecka.
Mieszkańcy, korzystający z usług tej placówki poprosili mnie o interwencję i podjęcie działań w sprawie utrudnień związanych z realizacją usług pocztowych. Odczuwali niedogodności z powodu godzin otwarcia oraz zbyt małej liczby czynnych okienek. Rozmowy z władzami Poczty Polskiej w sprawie dostosowania formy pracy placówki do oczekiwań klientów rozpoczęłam we wrześniu ubiegłego roku. Cieszę się, że dzięki przychylności Dyrekcji Regionu Sieci Katowice placówkę tę przekształcono w Urząd Pocztowy. Teraz w godzinach szczytu są otwarte trzy okienka, wydłużono także godziny otwarcia placówki. Tym samym mieszkańcy pobliskich osiedli mogą sprawniej i szybciej załatwić swoje sprawy – mówi radna Monika Pohorecka.
Z usług w placówce można skorzystać w poniedziałki w godzinach od 8:00 do 20:00, od wtorku do piątku w godzinach od 8:00 do 19:00. Urząd jest w pełni dostępny dla osób niepełnosprawnych.
Systematyczne polepszenie dostępności do powszechnych usług pocztowych i odtwarzanie placówek wpisuje się w aktualną strategię Poczty Polskiej, w której znaczącą rolę odgrywa realizacja zadań Operatora Narodowego.

FOT. Radna Monika Pohorecka przed Urzędem Pocztowym przy Alei Niepodległości 46.

DSz

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*

code