- Gazeta Częstochowska - https://gazetacz.com.pl -

APEL MAMY DZIECKA NIEPEŁNOSPRAWNEGO DO MPK W CZĘSTOCHOWIE

 

 

MAMA

„Jestem mamą niepełnosprawnego dziecka i codziennie muszę z synem dojeżdżać na ul. Legionów na rehabilitację. Dojazd jak i powrót jest katastrofą. Już nie mówiąc we wtorki i piątki jak na Zawodziu jest rynek A wy puścicie o 8:09 jedną 11 i to jeszcze krótką. Zwracam się z prośbą o dodanie po 8 godzinie jeszcze jednego autobusu i zamianę krótkiego taboru na przegubowy. Już nie mówiąc, że mimo iż większość waszego taboru posiada klimatyzację to nie jest ona włączana. I w niektórych autobusach przy nie włączonej klimatyzacji nie można otworzyć okna. Jadąc dzisiaj 11 o 8:09 z Alei NMP było tak duszno w pojeździe, że ludziom robiło się słabo. Proszę o rozwiązanie tych sytuacji. Pozdrawiam, Paulina”

MPK

„MPK w Częstochowie Sp. z o.o. nie planuje rozkładów linii autobusowych. Tylko świadczymy usługi dla Gminy miasta Częstochowy. Wszystkie rozkłady są ustalane oraz zmiany linii przez Biuro Inżyniera Ruchu Urzędu Miasta Częstochowy. Dlatego prosimy o kontakt z powyższa komórka w Urzędzie Miasta. poniżej dane kontaktowe Telefon: 343707777 Email: bir@czestochowa.um.gov.pl Pozdrawiamy i życzymy miłego dnia”

 

To czysta paranoja. MZD odpowiada za przystanki, Biuro Inżyniera Ruchu Urzędu Miasta Częstochowy za rozkład jazdy. A za co odpowiada MPK? Ponoć za tabor, ale jak wynika z listu Pani Pauliny, nie odpowiada nawet za klimatyzację w pojazdach. A co rusz słyszymy nie tylko o powiększaniu stanu tabu, ale i o ponoszeniu standardu w pojazdach. Szkoda, że tego luksusu nie doświadczają częstochowianie.

I taką oto mamy przyjazną komunikację w Częstochowie, którą tak bardzo chwalą się prezydent Krzysztof Matyjaszczyk i jego miejska spółka MPK.

UG

Podziel się: